خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید نانو استیم بانه ، قیمت دستگاه نانو استیم بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه بانه، خرید جاروبرقی، لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از بانه، فروشگاه برادران کریم زاده بانه، تشخصیص کالای اصلی از تقلبی

سه نکته کلیدی در خرید ماینر از بانه

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ

در این مقاله می خواهیم به بررسی نکات مهم در خرید ماینر بپردازیم. مهم ترین عواملی که در هنگام خرید ماینر Asic باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

 

نرخ هش اندک
هش یک واحد پردازش بیت کوین است، اگر بخواهیم از بحث های پیچیده و طاقچه پرهیز کنیم، می توانیم بگوییم که هر چه عدد هش بیشتر باشد، درآمد خروجی شما نیز بیشتر می شود.

 

بهره وری ماینر
سودآوری یعنی در نظر گرفتن میزان درآمد و پولی که خرج می کنید، به عبارت دیگر، باید بین این دو تعادل ایجاد کنید تا سرمایه گذاری شما در استخراج یا استخراج ارز دیجیتال سودآور باشد. مثلا در کشوری مثل ما که هزینه برق خانگی بالاست اصلا به صرفه نیست باید به فکر تامین برق صنعتی باشید.

 

قیمت ساده
فاکتور قیمت ماینر عاملی است که به شدت تحت تاثیر بودجه شما قرار می گیرد، همچنین باید به مدت زمانی که طول می کشد تا سرمایه اولیه خود را به دست آورید و به سود خود برسید نیز توجه کنید. توجه داشته باشید که قیمت یا عوامل پردازش نباید به تنهایی مبنای ماینر باشد. به طور کلی بهترین دستگاه از نظر کارایی دستگاهی است که هش بیشتری برای توان کمتر ارائه دهد.

 

ما برای خرید کارت گرافیک و ماینر از بانه این سایت را معرفی میکنیم

  • رضا کریم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی