خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید نانو استیم بانه ، قیمت دستگاه نانو استیم بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه بانه، خرید جاروبرقی، لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از بانه، فروشگاه برادران کریم زاده بانه، تشخصیص کالای اصلی از تقلبی

ظرفشویی سامسونگ 5070 را از سون گلس بانه بخرید

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۱۳ ق.ظ

خرید ظرفشویی سامسونگ 5070

در مورد کیفیت و ویژگی های محصولات تولید شده توسط این برند صحبت های زیادی وجود دارد. در این مقاله تنها یکی از این محصولات را بررسی کرده ایم. ماشین ظرفشویی DW60M5070FW به لطف قابلیت های فراوان خود قادر است بسیاری از نیازهای خانم های خانه دار را برآورده کند.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60M5070FW یکی از انواع ماشین ظرفشویی مبله می باشد. این دستگاه در دو رنگ استیل و سفید تولید می شود. بنابراین انتخاب برای شما بسیار آسان است و می توانید یکی از رنگ های آن را بر اساس تم رنگ آشپزخانه خود انتخاب کنید. جدا از رنگ این ماشین ظرفشویی، ظاهر ساده و مدرن آن نیز می تواند عامل زیبایی آشپزخانه شما باشد.

یک در ساده با یک دستگیره همرنگ و یک پانل کوچک در بالای این دستگیره تنها چیزی است که وقتی به این ماشین ظرفشویی نگاه می کنید می بینید.

ظرفیت این ماشین ظرفشویی 14 نفر است. بنابراین می توانید در هر بار شستشو مقدار زیادی از ظروف خود را بشویید. این ظرفیت به ویژه برای خانواده هایی با تراکم جمعیت زیاد مناسب است.

ابعاد ماشین ظرفشویی DW60M5070FW استاندارد و همانند سایر انواع ماشین ظرفشویی می باشد. این دستگاه دارای عرض 59.6، ارتفاع 83.5 و عمق 60 سانتی متر می باشد.

صفحه نمایش LED

در بالای ماشین ظرفشویی یک صفحه نمایش کوچک LED وجود دارد. این نمایشگر برنامه ماشین ظرفشویی DW60M5070FW را برای شما نشان می دهد. زمان باقی مانده از برنامه شستشو یا وضعیت ماشین ظرفشویی در حین کار از جمله اطلاعاتی است که می توانید روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

قفسه های ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی دارای 3 قفسه می باشد. قفسه بالایی برای کارد و چنگال. به راحتی می توانید قاشق و چنگال های خود را روی این قفسه قرار دهید و نگران پخش شدن آنها در داخل محفظه ماشین ظرفشویی نباشید.

ماشین ظرفشویی سامسونگ 5070 محصولی هوشمند و پیشرفته است که توسط برند معروف و مشهور جهان سامسونگ به بازار عرضه شده است و توانسته است به یکی از بهترین محصولات سامسونگ تبدیل شود. شرکت کره ای سامسونگ مدت هاست که تجارت می کند و تا امروز توانسته محبوبیت خاصی را کسب کند. البته در کنار تولید محصولات با کیفیت و بی نظیر در بین کاربران محبوبیت پیدا کرده است.

ظرفشویی 5070 بانه اورجینال

در سایت سون گلس میتوانید ظرفشویی 512 و ظرفشویی 325 ال جی را نگاه کنید.

خرید ظرفشویی 5070

امروزه کاربران محصولی با کیفیت و منحصر به فرد می خواهند که بتواند نیازهای هر فرد را به خوبی برآورده کند ، به همین دلیل محصولات SAMSUNG همانطور که می دانید ماشین ظرفشویی یکی از مهمترین و ضروری ترین محصولات خانه است که باید خریداری شود اما برای عزیزان کاربران ، سوال این است که چه نوع محصولی چه کسی باید آن را بخرد؟ که می تواند به روشی عالی کار کند و انتظارات کاربر از ماشین ظرفشویی را برآورده کند.

 

منبع سایت نانو گلس

  • رضا کریم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی