خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید نانو استیم بانه ، قیمت دستگاه نانو استیم بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه بانه، خرید جاروبرقی، لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از بانه، فروشگاه برادران کریم زاده بانه، تشخصیص کالای اصلی از تقلبی

جدیدترین تلفن پاناسونکی اصل در بانه

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۵۶ ب.ظ

من 13 سال است که این گوشی را دارم و نیازی به گفتن نیست که باتری های آن هنوز کار می کنند. من واقعاً این اطلاعات را به خریداران منتقل می کنم اگر آنها اصل را برای مالزی ارسال کنند. شما ضرر نکردید.

من 15 سال است که از آن استفاده می کنم ، یاهو بالا رفته است ، عالی است ، قلب من شکسته است ، پسر کوچکم به آن برخورد کرد ، و زمین خرد شد. تلفن پاناسونیک در بانه اصل را از ما بخواهید
تلفن امپراطور
از هر لحاظ بر سر بقیه گوشی ها قرار بگیرید
اعلام تماس گیرنده منطقی با هشدار
شماره ثبت حافظه با نام تماس گیرنده
مقاومت در برابر ضربه
دوست داشتنی
عمر طولانی باتری
اتصال مجازی بین دو گوشی
ضبط دو گوشی
سهولت استفاده
صدای شما عالی است
کاملا

 

https://www.digikala.com/product/dkp-14723/%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%A8%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-kx-tg2361jxb

  • رضا کریم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی