خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید نانو استیم بانه ، قیمت دستگاه نانو استیم بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه بانه، خرید جاروبرقی، لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از بانه، فروشگاه برادران کریم زاده بانه، تشخصیص کالای اصلی از تقلبی

ایران با 6000 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای همسایه ، یکی از مرفه ترین کشورها در خریدهای فرامرزی است. این موضوع که به یک صنعت گردشگری تبدیل شده است ، بیش از 40 بازار فرامرزی را ایجاد کرده و رونق داده است که 28 مورد از آنها در حال رونق است.

 

در هر بازار مرزی ، فرهنگ ایران را با کشور همسایه آمیخته می بینیم و دلیل این ادغام فرهنگی وجود این بازارهای مرزی است که بهانه ای برای دیدار و تبادل فرهنگ مردم ایران و کشورهای همسایه شده است. . علاوه بر این ، وجود چنین بازارهایی ، علاوه بر ایجاد روابط بین افراد مختلف ، باعث رونق اقتصادی و صنعت گردشگری در این مناطق شد.

 

شهرهای مرزی معمولاً در زمین صفر در مرز و در کنار گمرک واقع شده اند. وجود این مراکز فروش در این شهرها باعث شد تا مردم کشورهای مرزی طبق قوانین گمرکی و ترخیص کالا از گمرک ، روزانه صدها دلار به صورت آزاد و بدون واسطه تجارت کنند.

در ادامه این مقاله ، برخی از این بازارهای فرامرزی را معرفی می کنیم.

 

1. بازار مرزی سرو
 

بازار مرز سرو ، نقش بازارچه مرزی ، طرح بازارچه مرزی
بازار سرو در غرب ارومیه واقع شده است

 

این بازارچه مرزی در غرب شهر ارومیه و در منطقه ای به نام سرف واقع شده است. بازار سرو در نزدیکی ترکیه واقع شده است و دارای جاذبه های زیادی در زمینه مد و لباس است. این بازار مملو از مغازه ها و مراکز خرید با انواع پوشاک زنانه ، مردانه و بچه گانه ، لوازم منزل و دکوراسیون است که گردش و خرید فراموش نشدنی را برای مسافران داخلی و خارجی فراهم می کند.

بازار سرو روز به روز پررونق است و خرید و تفریح ​​در این بازارچه مرزی می تواند برای گردشگران بسیار سودآور باشد.

 

2. بازارچه مرزی ماکو
 

بازارچه مرزی جلفا ، بازارچه مرزی بیله سوار ، بازارچه مرزی
شهرستان ماکو بزرگترین منطقه تجاری ایران است

 

شهرستان مرزی ماکو در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است. این شهر بزرگترین منطقه آزاد تجاری و صنعتی ایران است. بازار بزرگ مرزی منطقه آزاد ماکو در 5 کیلومتری جاده ماکو تا مرز بازرگان واقع شده است.

این بازار بزرگ مرزی دارای بیش از 500 مغازه با انواع کالا و اجناس است که گردشگران زیادی را با قیمت های بسیار مناسب به سمت خود جذب می کند. تفریح ​​و خرید در بازار ماکو و خرید با قیمت مناسب می تواند بسیار جالب باشد.

 

3. بازارچه مرزی پیرانشهر و بازارچه مرزی تمرشین
 

 بازارچه مرزی ، بازارچه مرزی در ایران ، بازارچه مرزی
بازارچه مرزی تمرشین در شهرکرد پیرانشهر واقع شده است

 

پیرانشهر یکی از شهرهای کردنشین استان آذربایجان غربی است. مرفه ترین و شلوغ ترین قسمت این شهر ، بازارچه مرزی پیرانشهر است که در داخل این شهر واقع شده است. این شهر در نزدیکی مرز عراق و ایستگاه مرزی تمرشین واقع شده است. مبادلات گسترده ای از طریق این شهر و بازار با عراق همسایه صورت می گیرد.

 

ایستگاه مرزی تمرچین در 10 کیلومتری پیرانشهر قرار دارد. پیرانشهر و بازارهای مرزی تامرسین مکان های تجاری و گردشگری هستند که گردشگران می توانند برای تفریح ​​، گشت و گذار و خرید به آنجا سفر کنند.

https://www.beytoote.com/iran/tafrihi/border-markets01-iran.html

  • رضا کریم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی