خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید نانو استیم بانه ، قیمت دستگاه نانو استیم بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه بانه، خرید جاروبرقی، لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از بانه، فروشگاه برادران کریم زاده بانه، تشخصیص کالای اصلی از تقلبی

ماینر چیست و دقیقاً چه کاری انجام می دهند؟ چرا خرید ماینر از بانه ؟
استخراج کننده ASIC مجموعه دستگاههایی است که برای استخراج ارزهای رمزپایه استفاده می شود. دستگاه های استخراج امروزه در حال رایج شدن هستند و انواع مختلفی از تولید کنندگان وجود دارند که آنها را تولید می کنند.

با توجه به محبوبیت بازار ارزهای دیجیتال و ارزهای رمزنگاری شده ، بسیاری از مردم تصمیم به استخراج ارز رمزنگاری شده گرفته اند. به افرادی که ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین استخراج می کنند ، استخراج کنندگان نیز گفته می شود. هدف اصلی و عمومی این ماینرها این است که بتوانند ارزهای رمزپایه ای را که هنوز استخراج نشده اند با استفاده از انواع مختلف سخت افزار استخراج ارزهای رمزپایه به دست آورند و بتوانند با فروش و سرمایه گذاری سود بیشتری کسب کنند. البته هرچه ارزهای رمزپایه بیشتر باشد ، سود فروش آنها نیز بیشتر است. این فرآیند استخراج نامیده می شود.

به طور خلاصه ، استخراج فرآیندی است که در آن معاملات ارز رمزنگاری شده تأیید می شود. این تأیید به طور کلی در دفتر عمومی توزیع استخراج انجام می شود. یکی از مهمترین وظایف فرآیند استخراج ، افزایش امنیت شبکه است. همچنین این شبکه از ارز رمزنگاری شده غیرمتمرکز است. در حقیقت ، این فرآیند ارزهای دیجیتالی جدیدی تولید می کند.

به عبارت ساده تر ، برای پاسخ به این سوال که یک معدنچی چگونه کار می کند ، باید گفت؛ ماینرها معاملات ارز رمزنگاری شده تأیید شده را در بلوک های بلاکچین جمع آوری می کنند و سپس آنها را رمزگذاری می کنند تا بتوانند این بلوک ها را به بلوک های قبلی اضافه کنند. این برنامه نویسی یک معما بسیار پیچیده است که باید حل شود. در واقع ، هر سیستم و کاربری که بتواند این معما را در کمترین زمان ممکن و سریعتر از سایر سیستم ها حل کند ، پاداش خود را می گیرد که همان ارزهای رمزپایه است. از این طریق ماینرها درآمد کسب می کنند. پیچیده بود؟ دوباره بخوان!

 

انواع لوازم کوچک
ماینر نوعی دستگاه است که برای دستیابی سریعتر به کاوش ارز رمزپایه طراحی و ساخته شده است. به عنوان مثال ، فقط دستگاه های ASIC برای استخراج بیت کوین استفاده می شوند. متداول ترین این دستگاه ها موارد زیر است:

پردازنده ها
GPU ها
مدار مجتمع دیجیتالی (FPGA)
مدارهای مجتمع یا ASIC با کاربرد ویژه

 

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86

  • رضا کریم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی