خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید نانو استیم بانه ، قیمت دستگاه نانو استیم بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه بانه، خرید جاروبرقی، لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از بانه، فروشگاه برادران کریم زاده بانه، تشخصیص کالای اصلی از تقلبی

خرید ظرفشویی سفید با قیمت بسیار عالی مدل 425 ال جی

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۵ ب.ظ

ظرفشویی 425 سفید بانه اورجینال مخصوصاً برای خانواده های پرجمعیت بسیار دشوار است ، گاهی اوقات برای زنان به اندازه شستن و خشک کردن بسیاری از ظروف سخت است ، اما با خرید یک ماشین ظرفشویی خوب می توانید از این دردسر خلاص شوید و در وقت صرفه جویی کنید. ماشین ظرفشویی LG DFB425FP توسط شرکت کره ای LG تولید و به بازار عرضه شده است. سالهاست که LG در زمینه محصولات لوازم خانگی ، تولید و بازاریابی سفید و نقره رتبه های اول تا سوم جهان را کسب می کند. در ادامه این گفتگو سعی داریم ماشین ظرفشویی LG DFB425FP را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آن را به صورت حرفه ای بررسی کنیم.

ظرفشویی 425

طراحی و ظاهر ماشین ظرفشویی LG DFB425FP 14 نفره:
شستن ظرف

از طراحی و ظاهری بسیار ظریف و مدرن برخوردار است. ارتفاع 845 میلی متر ، عمق 600 میلی متر ، عرض 598 میلی متر ، تولید و بازاریابی رنگ سفید و نقره ای. این برنامه دارای بیش از 10 برنامه شستشو از جمله: شستشوی خودکار ، حالت شستشوی چهار طرفه ، سیستم تشخیص هوشمند ، سیستم عیب یابی هوشمند ، ظرفشویی ظریف ، شستشوی بخار ، شستشوی تأخیری و درایو مستقیم اینورتر است. قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه ها بسته به نوع ظروف ، قفل کودک از دیگر مزایای آن است. در ماشین ظرفشویی DFB425FP با استفاده از موتور اینورتر حجم 44 دسی بل تولید می شود که نسبت به مدل های دیگر سر و صدا و لرزش کمتری دارد.
ویژگی های ماشین ظرفشویی LG DFB425FP 14 Seater:

 

https://baneh-original.ir/product/%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-425/

1- روش شستشوی چهار طرفه:
شستن ظرف
با 4 روش قابل شستشو دیگر نیازی به شستن دست با ظروف چرب قبل از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی ندارید. ال جی در این مدل با چهار ماشین لباسشویی این مشکل را برطرف کرده است ، شما می توانید ظروف چرب و کثیف خود را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و ماشین ظرفشویی به بهترین شکل ممکن شستشو می شود در پایان ظروف تمیز و براق در اختیار شماست. قرار دادن . ماشین های ظرفشویی معمولی از دو بازو برای پاشش مواد شوینده و آب استفاده می کنند ، اما DFB425FP از چهار بازو استفاده می کند و در گوشه های چپ ، راست ، جلو و عقب ظروف از آب و مواد شوینده استفاده می کند. به طوری که لکه های لجبازی و ظروف چرب بدون نیاز به شستشوی قبلی به راحتی تمیز و براق از بین می روند. در این سیستم ، میزان مصرف آب تا 60٪ کاهش می یابد ، و همچنین منجر به اتمام چرخه شستشو در کمترین زمان ممکن می شود.

2. فناوری ThinQ هوشمند:
شستن ظرف
طبق گفته ال جی ، ماشین های ظرفشویی با سیستم Smart ThinQ کارهایی فراتر از شستن و خشک کردن ظروف دارند. کاربرد این فناوری دستگاه های هوشمند شما را از طریق Wi-Fi به یکدیگر متصل می کند. این سیستم دارای هوش مصنوعی است و به شما امکان می دهد از طریق Wi-Fi به ماشین ظرفشویی متصل شوید و کارهایی مانند خاموش کردن ماشین ظرفشویی ، شستن ظروف و مدیریت چرخه شستشو را انجام دهید. مهم نیست که کجا هستید و یا چقدر از خانه فاصله دارید ، می توانید ماشین ظرفشویی خود را با فناوری Smart ThinQ به راحتی مدیریت کنید.


3. فناوری بخار واقعی:
شستن ظرف
ماشین های ظرفشویی که از این فناوری استفاده می کنند توانایی بیشتری برای شستشو با بخار دارند. در چرخه شستشو ، بخار با حرارت زیاد پاشیده می شود و سخت ترین لکه ها و مواد زائد غذا را به آرامی از بین می برد. فناوری True Steam ظروف ظروف و ظروف ظریف را با استفاده از فشار بخار بالا بدون خراشیدن و آسیب رساندن آنها در کمترین زمان به آرامی تمیز و صیقل می دهد.


4- سیستم تشخیصی هوشمند:
شستن ظرف
سیستم عیب یابی هوشمند نوآورانه ترین فناوری است که توسط LG در ماشین ظرفشویی DFB425FP استفاده شده است. دیگر لازم نیست منتظر یک متخصص باشید تا مشکلات جزئی را برطرف کند. با کمک برنامه ای که روی تلفن هوشمند خود نصب می کنید ، می توانید نقص ماشین ظرفشویی را تشخیص دهید ، با تکنسین های LG تماس بگیرید و نقص سیستم را برطرف کنید. سیستم عیب یابی هوشمند یک راه حل ابتکاری است ، با استفاده از این سیستم می توانید در وقت و هزینه های بالقوه صرفه جویی کنید.

5. موتور درایو مستقیم اینورتر:
شستن ظرف

ال جی اولین شرکتی بود که از یک درایو مستقیم اینورتر در ماشین های ظرفشویی استفاده کرد. در این نوع موتورها با برداشتن تسمه ، بازده موتور بسیار بیشتر است که باعث می شود سیکل شستشو با مصرف انرژی کمتر و مدت زمان کمتری شستشو را انجام دهد. همچنین ، موتور درایو مستقیم اینورتر نسبت به مدل های قدیمی دارای صدا و سر و صدای کمتری است. این نوع موتورها به دلیل قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم موتور DC بندرت معیوب هستند. ال جی اینورتر درایو مستقیم را با 10 سال گارانتی تولید و به بازار عرضه کرده است.

  • رضا کریم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی