خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید نانو استیم بانه ، قیمت دستگاه نانو استیم بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه بانه، خرید جاروبرقی، لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از بانه، فروشگاه برادران کریم زاده بانه، تشخصیص کالای اصلی از تقلبی

قیمت و خرید بهترین چای ساز در سال 2020 در بانه

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۵۶ ق.ظ

راهنمای خرید چای ساز اصلی در بانه

 

یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در ایران و خاورمیانه چای است که طعم و عطر آن با زندگی ما عجین شده است، اما برای درست کردن یک چای تازه دم و خوش عطر باید مدت زمان زیادی را صرف کنیم تا آب جوش آمده و ما بتوانیم آز آن برای دم کردن چای استفاده کنیم به همین خاطر کتری و سماور ها جای خود را به چای سازها دادند که بزرگترین مزیت چای ساز این است که آب را در مدت زمان بسیار کوتاه تری به نقطه جوش می رساند که از آن می توان برای دم کردن چای استفاده کرد بسیاری از افراد اعتقاد دارند که درست کردن چای با کتری و قوری طعم و عطر بهتری از چای ساز دارد، اما در واقع می توان با استفاده از چای ساز هم یک چای با کیفیت بسیار بالا دم کرد که این موضوع به نوع چای ساز و جنس قوری بر می گردد.

قیمت چای ساز اصل در بانه

در کل ما می توانیم چای ساز ها را به دو دسته کلی تقسیم کنیم 1- دم آور 2- چای ساز دارای استند که در اینجا و مزیت و معایب هر دو خواهیم پرداخت تا در زمان خرید چای ساز بتوانید بر اساس اطلاعات و سلیقه خود بهترین چای ساز را از بهترین مارک چای ساز برای منزل و یا محل کار خود تهیه کنید.

چای ساز بانه ، خرید چای ساز اصل در بانه ، قیمت چای ساز در بانه ، راهنمای خرید چای ساز در بانه
چای ساز بانه ، خرید چای ساز اصل در بانه ، قیمت چای ساز در بانه ، راهنمای خرید چای ساز در بانه

 

مشاور فروش 09185324228 – 09906267912

نکات مهم در انتخاب و خرید چای ساز در بانه

جنس کتری :

در هنگام خرید چای ساز به دنبال کتری های پلاستیکی و طلقی نروید. این کتری ها استاد ایجاد لایه چربی بر روی چای هستند که لذت نوشیدن یک چای دلچسب را به طور کل از بین می برد. پس بهترین گزینه برای انتخاب جنس کتری، شیشه ای یا استیل است.

رسانای برقی :

به قسمت رسانای برقی کتری که در ته آن قرار دارد توجه کنید. این قسمت رابطه مستقیمی با طول عمر و کیفیت چای ساز شما دارد. نوع پلاستیکی این رسانا انتخاب مناسبی نمی باشد. برای انتخاب به سراغ رسانای فلزی بروید که سرعت جوش آمدن آب و عمر مفید دستگاه را به میزان قابل توجهی بالا میبرد.

سیم دستگاه:

برای سهولت در استفاده و جابجایی آسان چای ساز از خرید چای ساز با سیم کوتاه خوداری کنید. توجه داشته باشید که سیم دستگاه مناسب و استاندارد باشد.

ویژگی‌های انواع چای ساز

جنس چای ساز یکی از مهم‌ترین عوامل اثرگذار در کیفیت نهایی چای دم‌کشیده و آب جوش است. حتما دوست ندارید وقتی چای می‌خورید، روی سطح چای، لایه‌ای از جرم و چربی بسته باشد. این جرم سطح آب، علاوه‌بر کیفیت آبی که درون چای ساز می‌ریزید، به جنس چای‌سازتان هم ارتباط دارد.

معمولا جای‌سازهایی که جنس پلاستیکی دارند، بیشتر درگیر این مشکل می‌شوند. جنس پلاستیکی، علاوه‌بر مشکل جرم، بعضی مواقع، طعم بدی هم به آب جوشیده می‌دهد و اگر پلاستیک چندان مرغوب نباشد، چای شما طعم پلاستیک خواهد گرفت. بهتر است از میان انواع پلاستیکی، شیشه‌ای و فلزی، چای‌سازهای فلزی را انتخاب کنید.

جنس شیشه‌ای، ظاهر خوبی دارد اما در طول زمان، جرم می‌گیرد و ظاهر ناخوشایندی به آشپزخانه‌ شما خواهد داد و براق کردن آن هم کار سختی است. اما جنس فلزی که معمولا از استیل ساخته می‌شود، علاوه بر جرم نگرفتن، طعم آب را هم عوض نمی‌کند و اگر ضدزنگ باشد، ظاهرش هم در طول زمان عوض نخواهد شد.

 

https://vrgl.ir/4OvZL

  • رضا کریم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی