خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید نانو استیم بانه ، قیمت دستگاه نانو استیم بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه بانه، خرید جاروبرقی، لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از بانه، فروشگاه برادران کریم زاده بانه، تشخصیص کالای اصلی از تقلبی

جاروبرقی مخزنی سامسونگ مدل SC4570

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶ ق.ظ

 

جارو برقی سامسونگ مدل SC4570 - قیمت و مشخصات

برای خرید و قیمت با برادران کریم زاده تماس بگیرید. برای مشاهده بیشتر و قیمت بهتر سایت بانه دات بیز را مشاهده کنید

09185324228

09906267912

  •  

نوع جاروبرقیمخزنی (بدون کیسه)قدرت موتور2000 واتقدرت مکش370 واتوزن4.3 کیلوگرممیزان صدا82 دسی‌بلظرفیت مخزن گرد و غبار1.3 لیترلولهاستیل تلسکوپیطول کابل برق6 مترشعاع عملکرد9.2 مترفیلتر بهداشتیHEPAسیم جمع کن خودکاردارد.

 

  • جاروبرقی « SC21F50HD » از محصولات با کیفیت و کارامد شرکت سامسونگ می باشد که سامسونگ جهت رفاه و آسایش کاربران و همچنین پاسخگویی به نیازهای آنان از این سیستم پیشرفته پرده برداری کرده است. این محصول سامسونگ از نوع جاروبرقی های آب و خاک بوده و با توان 2100W و قدرت مکش 450W در رنگ آبی و مشکی طراحی گشته. 
  • گنجایش مخزن گرد و خاک این جاروبرقی 2 لیتر بوده که به راحتی مقدار زیادی گرد و غبار را مسدود کرده و ذرات اضافی روی فرش و موکت را به حداقل می رساند.
  • کابل برق این دستگاه که با یک دکمه قابلیت جمع شدن دارد، طول 7 متر به آن اختصاص داده شده که این شعاع 10.5متری را در بر می گیرد که البته مفصل گردان در انتهای لوله خرطومی با زاویه 360 درجه اجازه می دهد دست شما باز تر باشد.
  • رضا کریم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی