خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید نانو استیم بانه ، قیمت دستگاه نانو استیم بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه بانه، خرید جاروبرقی، لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از بانه، فروشگاه برادران کریم زاده بانه، تشخصیص کالای اصلی از تقلبی

تلویزیون 75 اینچ و 8K سامسونگ مدل 75Q900R - قیمت Q900R در بانه

برای خرید و قیمت با برادران کریم زاده تماس بگیرید. برای مشاهده بیشتر و قیمت بهتر سایت بانه دات بیز را مشاهده کنید

09185324228

09906267912

 

 

 

 

سایز صفحه نمایش 75 اینچ
موتور پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K
رزولوشن تصویر 8K 7680×4320
نوع پنل QLED
رابط هوشمند Smart Hub
توان خروجی صدا 60W
گیرنده دیجیتال (DVB-T/C/S2) دارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) دارد
ارتقاء کیفیت تصویر 8K IA Upscaling
امکانات

 

 تلویزیون 75Q900R این امکان را فراهم می‌دهد تا صدا با باس قوی تر و متشکل از تمامی فرکانس‌های صوتی را بشنوید. شنیدن صدای قدرتمند از این محصول در برخی موارد به شنیدن صدای تپش و لرزش بر انگیز منجر می‌شود. قابلیت Volume Auto در این تلویزیون سامسونگ عالی عمل می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا صدایی با توان مطلوب هماهنگ با صحنه‌های در حال پخش و فضایی که صدا در آن منعکس می‌شود را بشنوید.

شنیدن صدای شفاف و بدون نویز از ویژگی‌های هیجان‌انگیز دیگری است که هرگز شما را از شنیدن صدای موسیقی و گفتگو خسته نخواهد کرد. فناوری دالبی دیجیتال پلاس در تلویزیون 75 اینچ 75Q900R کمک خواهد کرد تا صدایی غنی و دقیق را بشنوید. پخش صدای قدرتمند و متشکل از تمامی جزئیات تصویر به صورت همه‌جانبه این امکان را به شما خواهد داد تا خود را در دل صدا تصور نمایید گویی که در دل کنسرت و یا صحنه‌ی تئاتر قرار گرفته‌اید. فناوری تقویت کننده‌ی دیالوگ نیز این امکان را فراهم خواهد کرد تا صدای افراد و یا خواننده را با وضوح بالاتری دریافت کنید.

قابلیت Volume Auto

تلویزیون سامسونگ 75Q900R با قابلیت‌های پیشرفته

تلویزیون QLED سامسونگ مدل 75Q900R با وجود کیفیت فوق‌العاده‌اش و امکانات اسمارت با تنوع بالا و به صورت پیشرفته این امکان را فراهم خواهد کرد تا کارایی عالی را این مدل دریافت نمایید. شما بر روی این محصول می‌توانید سبکی جدید برای سرگرمی را پیدا کنید که علاوه بر گذراندن اوقات فراغت، می‌توانید برای انجام امور حرفه‌ای نیز می‌توانید از این امکانات استفاده نمایید. دسترسی به امکان مورد نظر از طریق نوار منوی موجود بسیار راحت تر خواهد شد و این امکان را به شما می‌دهد تا در کمترین زمان به خواسته‌ی خود دسترسی داشته باشید. هماهنگی بالای سیستم‌عامل تایزن و امکانات سخت افزاری موجود این امکان را فراهم خواهد کرد تا شاهد سرعت بالا و امکانات متنوع بر روی این محصول باشید.

  • رضا کریم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی